Czy można uczestniczyć w transmisjach sprzedażowych z urządzeń mobilnych?

Internet jest dziś dla firm głównym środkiem dotarcia do większego grona odbiorców. W branży e-commerce co jakiś czas pojawiają się rozwiązania, które zupełnie zmieniają sposób kontaktu sprzedawców z klientami. Jedną z najciekawszych innowacji są transmisje sprzedażowe – czyli prezentacja produktu na żywo za pomocą streamingu. Czy klienci mogą w nich uczestniczyć za pośrednictwem urządzeń mobilnych?

Czym jest transmisja sprzedażowa?

Idea stojąca za transmisjami sprzedażowymi nie jest nowa – można się jej doszukać w dobrze znanych również w Polsce telezakupów, czyli specjalnych programów telewizyjnych, w których prezentowane są różnego rodzaju artykuły na sprzedaż. Transmisje sprzedażowe są rozwinięciem tej formuły – tym, co je wyróżnia jest fakt, że są prowadzone na żywo, a oglądający je klienci mogą w czasie rzeczywistym zamawiać produkty, a także zadawać sprzedawcom pytania. Jest to więc swego rodzaju odpowiednik wizyty w prawdziwym, stacjonarnym sklepie.

Transmisje sprzedażowe osiągnęły szczególnie dużą popularność w krajach azjatyckich. Na Zachodzie, w tym Polsce zainteresowanie nimi wzrosło przede wszystkim w wyniku pandemii, kiedy powszechne lockdowny wymusiły na sprzedawcach szukanie nowych kanałów dotarcia do klientów.

Czy w transmisji można uczestniczyć z urządzeń mobilnych?

Odpowiedź na powyższe pytanie jest prosta. Tak, obecna technologia umożliwia oglądanie i uczestnictwo w transmisjach sprzedażowych przy pomocy urządzeń mobilnych, np. telefonów lub tabletów. To dobra wiadomość dla osób, które nie mają komputera lub nie przepadają za korzystaniem z niego, bądź też tych, które dużo czasu spędzają w podróży.

Udział w transmisji można wziąć na dwa sposoby. Pierwszym jest wejście na stronę internetową platformy streamingowej z transmisjami – takiej jak Seltu.tv. Należy w tym celu użyć przeglądarki. Drugim, bardziej komfortowym rozwiązaniem jest ściągnięcie i zainstalowanie specjalnej aplikacji, wyposażonej w szereg funkcji pozwalających wygodnie kupować wybrane produkty. Niezależnie od wybranego sposobu, użytkownik wcześniej musi utworzyć konto na platformie.

Dlaczego warto uczestniczyć w transmisjach sprzedażowych?

Transmisje sprzedażowe są dziś coraz chętniej używane przez sprzedawców odzieży, galanterii czy biżuterii, czyli towarów, których kluczową cechą jest estetyka. Uczestnicząc w transmisjach sprzedażowych, można łatwo trafić na sklepy z całej Polski oferujące ciekawe produkty w przystępnych cenach.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *